Dołącz i bądź na bieżąco

Prelegenci

Magdalena Warzybok

Talent Practice Director, Aon

Prowadzi Praktykę Talent w Polsce.  Jest członkiem europejskiego zespołu ekspertów Aon. Z Aon jest związana od grudnia 2005 roku. W latach 2007–2010 prowadziła Badanie Najlepsi Pracodawcy w Polsce, a w okresie 2011–2012 zarządzała Badaniem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Uczestniczyła lub nadzorowała proces badania i budowania zaangażowania pracowników w ponad 600 organizacjach w Polsce.

Magdalena specjalizuje się w projektach związanych z pomiarem i budowaniem zaangażowania pracowników, oceną i rozwojem przywództwa, zarządzaniem talentami i zarządzaniem energią. Merytorycznie nadzoruje duże projekty dla polskich firm, również takie o zasięgu międzynarodowym. Ma bogate doświadczenie, zdobyte podczas pracy nad projektami w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Bułgarii, na Ukrainie, w Szwajcarii i na Węgrzech. Jest autorką publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus oraz prelegentem na konferencjach branżowych w Polsce i Rosji.

Pracowała dla klientów takich jak: AmRest, PKN Orlen, Eurocash, PZU, Polpharma, mBank, T-Mobile, Play, 3M, Grupa Raben, Empik, Neuca.  Należy do organizacji International Positive Psychology Association. Była członkiem Rady Ekspertów Think Tank, współpracowała z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polską Radą Biznesu.

Zapraszam na mój

Anna Bartoszewicz-Wnuk

Dyrektor Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy, JLL

Kieruje pracami Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy (Workplace Advisory) w JLL, oferując klientom kompleksową usługę związaną z analizą miejsca pracy i jego optymalnym dostosowaniem do charakteru firmy oraz potrzeb jej pracowników. Przez 10 lat Anna kierowała Działem Badań Rynku i Doradztwa w JLL. Pracowała głównie na rzecz inwestorów/właścicieli i deweloperów powierzchni komercyjnych. Od 2009 roku jest mocno zaangażowana w prace ABSL (Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych) – wiodącej organizacji branżowej reprezentującej sektor nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Dzięki partnerstwu strategicznemu pomiędzy JLL a ABSL, Anna miała okazję współpracować z największymi korporacjami, poznając strukturę tych organizacji, ich sposób funkcjonowania oraz wymagania dotyczące nieruchomości. Jest inicjatorką, autorką lub współautorką takich publikacji i raportów jak „Onshore, Nearshore, Offshore – Unsure?”, „Made in Poland”, „Poland’s Big 7” czy „BPO i Centra Usług Wspólnych: Pracownicy sektora zabierają głos w sprawie swojego miejsca pracy”. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie na wydziale Bankowości i Finansów. Jest także absolwentką studiów magisterskich w dziedzinie inwestycji w nieruchomości na City University (CASS Business) w Londynie. Anna jest laureatką europejskiej nagrody JLL za wybitne osiągnięcia związane z badaniami rynku. Ma 18 lat doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych.

Zapraszam na mój

Michał Dzieciątko

Principal consultant, Aon

Specjalizuje się w doradztwie wokół badania i projektowania doświadczeń pracowników. Wspiera kluczowych klientów na każdym etapie procesu: tworzenia strategii dialogu z pracownikami, zbierania cennych danych, przeprowadzania wnioskowania w oparciu o wyniki badań oraz pracę z zarządami i HR klientów nad przejściem do strategicznych decyzji w oparciu o wnioski z danych. Pracuje głównie z międzynarodowymi organizacjami oraz największymi lokalnymi grupami kapitałowymi. Do zespołu Aon dołączył w 2015 roku, a w  ciągu wcześniejszych 11 lat kariery zawodowej zdobył doświadczenie badawcze w agencji specjalizującej się w badaniach marketingowych (AGERON International), a także doświadczenie w obszarze HR w  Japan Tobacco International i firmie Promark. Michał ukończył socjologię w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Kompetencje biznesowe wzmacniał także w ramach programu MBA dla Dyrektorów HR na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Zapraszam na mój

Jakub Zieliński

Starszy Konsultant w dziale Doradztwa ds. Miejsca Pracy, JLL

Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych związanych z dopasowaniem miejsca pracy do potrzeb klientów oraz pracowników. W ich ramach odpowiada za przygotowanie i prowadzenie kompleksowych badań związanych ze środowiskiem pracy, tworzenie rekomendacji i przygotowanie konkretnych rozwiązań oraz strategii, które optymalizują wykorzystanie przestrzeni biurowej i przekładają się na wzrost satysfakcji i efektywności pracowników. Dotychczas pracował zarówno po stronie klientów korporacyjnych, reprezentując działy HR oraz Workplace, a także po stronie agencji, dzięki czemu posiada całościowe spojrzenie na aspekty dotyczące tworzenia środowiska pracy. W swojej karierze reprezentował międzynarodowe i prestiżowe marki z m.in. z branży: konsultingowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, a także FMCG, SSC/BPO, IT. W ramach tej współpracy koordynował projekty o łącznej powierzchni ponad 80 000 mkw. Jakub jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Inwestycje i Nieruchomości. Ponadto, studiował marketing międzynarodowy na Hogeschool Utrecht, a także ukończył studia podyplomowe HR Business Partner na Collegium Civitas.

Zapraszam na mój

Maria Lorenc

HR Development Manager, Kinnarps Polska

Jest odpowiedzialna za strategię rozwoju pracowników i komunikację wewnętrzną w firmie na rynku polskim. Jest ekspertem koncepcji „Kinnarps Next Office®”, która wspomaga klientów w procesie optymalizacji środowiska pracy. Prowadzi badania preferencji pracowników, warsztaty angażujące w proces zmiany sposobów pracy. Współpracowała przy tworzeniu nowoczesnej przestrzeni pracy dla ponad 40 klientów, przeprowadziła warsztaty dla ponad 1000 osób. Jej obszary zainteresowania wiążą się z wyzwaniami współczesnego środowiska pracy intelektualnej, takimi jak trendy społeczne i technologiczne, zarządzanie zmianą oraz szeroko pojęte ergonomia i wellbeing.

Zapraszam na mój

mgr Magdalena Kartasińska

Ekspert ds. dietetyki i zdrowego żywienia, Dailyfruit

Dietetyk, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie kliniczne zdobywała na wielu warszawskich i olsztyńskich oddziałach szpitalnych. Dietetyk w poradni dietetyczno psychologicznej, w której przeprowadza specjalistyczne konsultacje indywidualne z zakresu dietetyki klinicznej. Uczestniczka projektu propagującego zdrowe żywienie wśród pracowników biur. Edukatorka żywieniowa w projekcie szerzącym wiedzę o znaczeniu zdrowego odżywiania się oraz odpowiedniej kompozycji posiłków. Ekspert ds. dietetyki i zdrowego żywienia w telewizji śniadaniowej. Nie powiela żywieniowych mitów. Przekazuje informacje oparte na aktualnych doniesieniach naukowych wierząc, że wskazywanie ludziom drogi ku zdrowiu poprzez edukację jest jej misją. Widząc ogromny potencjał w leczeniu żywieniem, w sposób rzetelny i przystępny dla odbiorcy szerzy wiedzę na temat prawidłowego żywienia i zdrowego stylu życia.

Zapraszam na mój

Małgorzata Czernecka

Psycholog biznesu, Human Power

Prezes Zarządu Human Power. Psycholog biznesu, trener, manager. Specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania managerów i ich zespołów, work-life blend oraz psycho-immunologii. Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii mających na celu optymalizację stylu pracy w dużych firmach. Pomysłodawczyni innowacyjnych programów rozwojowych Human Power z zakresu zarządzania własną energią, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii i dietetyki. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Jest współtwórcą Power Auditu – pierwszego w Polsce narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników oraz współautorką ogólnopolskiego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.

Zapraszam na mój

Patrycja Woszczyk

Trener, Human Power

Ekspertka Human Power. Trenerka, project manager ponad 40 przedsięwzięć, 8 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami i HR, 14 lat w sprzedaży. Autorka ponad 40 publikacji tematycznych (w tym na temat zachowań podejmowanych przez pracowników i liderów, mających wpływ na poziom ich energii, zaangażowania oraz skuteczności). Prelegentka konferencji HR. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podnoszeniem efektywności osobistej.   Jest współautorką Power Auditu (narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników) oraz raportów w ramach cyklu pt. „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.

Zapraszam na mój

Katarzyna Lorkowska

Trener, Human Power

Ekspertka Human Power. Psycholog, trener, manager, instruktor, performer, choreograf oraz pedagog tańca z ponad 15 letnim doświadczeniem w Polsce i na arenie międzynarodowej. Absolwentka Broadway Dance Center oraz Warthon Health Institute w Nowym Yorku. Współautorka flagowych programów Human Power w obszarze zarządzania energią z ciała. Dyrektor Organizacyjny i Manager Projektów festiwali tanecznych oraz muzycznych. Organizatorka eventów i wydarzeń kulturalnych, właścicielka szkoły tańca. Współzałożycielka Fundacji „Groove of Life” zajmującej się promowaniem właściwych postaw psychologicznych i społecznych poprzez różne formy edukacji artystycznej. Prelegentka konferencji w obszarze HR, PR i BHP. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podnoszeniem własnej efektywności, neutralizacją stresu, poprawą komunikacji i relacji, a także budowaniem odporności oraz dobrych nawyków poprzez techniki pracy z ciałem.

Zapraszam na mój

Aneta Podyma-Milczarek

Prezes Zarządu, Unum Zycie

Posiada imponujące doświadczenie menedżerskie: karierę zaczynała w Merrill Lynch, uruchamiała polski oddział BlackRock, tworzyła AXA TFI i była szefem Genworth Financial w regionie. Studiowała we Wrocławiu i w Paryżu. W pracy kładzie nacisk na oparte na wartościach etyczne relacje z klientami, oferowanie transparentnych produktów finansowych i najwyższą jakość obsługi. Dostrzega i docenia ludzi, wierzy w ich potencjał i pomaga im się rozwijać. To według niej klucz do biznesowego wzrostu i osobistych sukcesów otaczających ją osób.

Jest otwarta na potrzeby innych i zaangażowana społecznie. Przewodniczyła Radzie Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości i jest współzałożycielem oraz członkiem Koalicji Prezesów Wolontariuszy. Piastuje funkcję Wiceprzewodniczącej Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jej wrażliwość społeczna oraz kompetencje przywódcze sprawiają, że jest zaliczana do najbardziej wpływowych kobiet biznesu.

Zapraszam na mój

Sylwia Pawełczyk-Maśluk

Dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Grupa Hotelowa Orbis

Aktualnie w Grupie Hotelowej Orbis odpowiada za HR w regionie Europy Wschodniej (hotele w 16 krajach, zatrudniające 4000 pracowników). Do jej głównych zadań należy zmiana kultury organizacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem modelu przywództwa oraz działań prowadzących do dostosowania HR do realiów rynku pracy i potrzeb biznesowych przedsiębiorstwa. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, głównie w sektorze handlu detalicznego (Inditex i Sephora).

Zapraszam na mój

Anita Koralewska-Ratajczak

Dyrektor HR, Grupa Raben

Dyrektor HR Grupy Raben z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarze HR. Specjalizuje się w projektach rozwojowych oraz inicjatywach związanych z obsługą klienta. Pragmatycznie podchodzi do podejmowanych wyzwań, często dokonując dużych zmian. Z zamiłowania trener.

Zapraszam na mój

Aleksandra Golus

Internal Communication Business Partner, Grupa Pracuj

W Grupie Pracuj (Pracuj.pl, Rabota.ua, eRecruiter, emplo) odpowiada za cały obszar komunikacji wewnętrznej. Prowadzi projekty, których celem jest budowanie angażującego środowiska pracy oraz zapewnienie wymiany wiedzy i informacji w całej organizacji. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, które zdobywała zarówno po stronie agencji, biznesu, jak i sektora publicznego.

Zapraszam na mój

Agnieszka Zawisza

Communication Advisor, Aon

Posiada 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z obszarem Human Resources, w szczególności z budowaniem marki pracodawcy, poszukiwaniem talentów oraz dopasowaniem miejsca pracy do potrzeb pracowników. Obecnie jest odpowiedzialna za budowanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej w krakowskim oddziale Aon. Jest wielką zwolenniczką koncepcji „Activity Based Working”, która wspomaga pracowników w ich codziennej pracy, wzmaga innowacyjność i współprace pomiędzy zespołami. W ramach projektu „One Place” współpracowała przy tworzeniu nowoczesnej przestrzeni dla ponad 1300 pracowników krakowskiego oddziału Aon. Jej obszary zainteresowania wiążą się z wyzwaniami z zaangażowaniem oraz dobrostanem „wellbeingiem” pracowników.

Zapraszam na mój

Magdalena Kustra-Olszewska

Principal Consultant, Aon

Projekty, które prowadzi, najczęściej koncentrują się na wspieraniu firm w budowaniu zaangażowania poprzez pracę z Liderami: w procesie budowania angażującego stylu zarządzania i budowania zaangażowanych zespołów. Jest współautorem modelu Angażującego Lidera, który od 2011 roku wdraża na polskim rynku. Prowadzi programy rozwoju angażującego przywództwa i budowania zaangażowania. Wspiera zespoły zarządzające prowadząc działania dotyczące (od-)budowania relacji i pracy nad efektywnością i jakością współpracy. Uczestniczy również w procesach diagnozy i rozwoju najwyższej kadry zarządzającej oraz buduje dla Klientów modele wartości i kompetencji.

Zarządzała projektami z sektora finansowego, usług telekomunikacyjnych oraz branży inżynieryjno-projektowej, farmaceutycznej i IT. Realizowała projekty dla między innymi dla takich klientów jak: Swedbank, Raben Group, Grupa PZU, PKO Bank Polski, LeasePlan, Skandia Życie, Compensa, Aviva Ericpol, T-Mobile, Adamed, Novo Nordisk, PGNiG Termika

W realizowanych projektach pracowała z liderami wszystkich szczebli, w tym Zarządami, Kadrą Menedżerską i liderami z poziomu operacyjnego.

Zapraszam na mój

Joanna Bojarska-Buchcic

CEO, HR Solutions Group

Założyciel i CEO agencji Executive Search HR SOLUTIONS GROUP oraz HR SOLUTIONS of USA, Regionalny Dyrektor w American Chamber of Commerce Poland, Executive Senior Consultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji top talents oraz executives na rynkach EMEA i w Azji.  Współtwórca autorskiego programu warsztatów dla executives o nazwie TransformacjaHR oraz Klubu HR Business Partner zlokalizowanego w  Olivia Business Centre w Gdańsku.

Wspiera międzynarodowe i polskie organizacje w obszarze budowanie różnorodnych zespołów w Polsce i zagranicą wykorzystując doświadczenie biznesowe (praca w międzynarodowym koncernie Dyckerhoff Group) oraz konsultingowe ( Accord, Sigmar Recruitment, od 8 lat własna firma).  Pracuje m.in. dla firm: Emerson, Kinnarps, KPMG, NFM Group, Selena SA.

Ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie o  specjalizacji  Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz MBA o specjalizacji Human Resources Management.

Zapraszam na mój

Małgorzata Frankowska

Dyrektor HR, Benefit Systems

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej oraz  WSZ im Jakuba Jańskiego (podyplomowe studia – zarządzanie HR) – w Warszawie. Od ponad 20 lat pracuje z zamiłowaniem w obszarze HR, w organizacjach o różnym profilu działalności, produkcyjno-handlowych (Levi Strauss, Grupa żywiec), usługowych, logistycznych (Rhenus Logistics) z kapitałem polskim i zagranicznym, zarówno jako pracownik etatowy, jak i freelancer (OSM- PGNiG, Stocznia Gdańsk, Enea, SIP).

Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zarówno funkcją personalną, jak i obszarami eksperckimi w ramach HR. Praktyczną wiedzę z dziedziny HR nabyła zarówno uczestnicząc, jak i kierując projektami (fuzje, przejęcia, tworzenie nowych podmiotów) – budując od podstaw i usprawniając funkcjonujące rozwiązania, systemy i narzędzia (regulaminy pracy, systemy wynagradzania, ocen, rozwoju, system SAP HR, standardy rekrutacyjne, modele kompetencji). Pełniła także funkcję męża zaufania i odpowiadała za współpracę z partnerami społecznymi.

Zapraszam na mój

Adriana Rychter

Dyrektor HR, Marriott International

Jest Senior Managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem w miękkim i twardym HR. Była odpowiedzialna za  budowanie i wdrażanie: systemów płacowych i motywacyjnych, struktur i funkcji HR w tym SSC, wdrażanie efektywnych kosztowo strategii HR oraz funkcjonalnych narzędzi HR wspierających biznes w realizacji celów finansowych. Swoją karierę zaczynała w firmach outsourcingowych jako specjalista  kadrowo-płacowy, później w branży Real Estate na stanowisku Dyrektora HR  była odpowiedzialna za całą politykę HR.  W firmie Marriott Hotels pełni obowiązki cluster HR Dyrektora na Hotel Marriott oraz Westin w Warszawie, tworząc synergię jednej kultury organizacyjnej.

Zapraszam na mój

Kontakt z nami

JOANNA PIETRZAK
Project Manager
joanna.pietrzak@studiowiedzy.pl
tel. +48 531 977 305

ALEKSANDRA PRZYBYSZ
Opiekun Uczestników
aleksandra.przybysz@studiowiedzy.pl
tel. +22 405 06 01

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.